Persoane interesate

duminică, 23 august 2009

IUNIE 19, 2006


Sa nu va indoiti NICIODATA de Dumnezeu, indiferent numele pe care-l folositi aude toate rugaciunile!




S: buna, Matei! Sunt pregatita acum.


Matei: Mama, draga suflete, multe multumiri din partea mea si a celorlalti de aici pentru ca in noianul de activitati ti-ai facut timp sa pregatestiaceasta lista cu intrebari. Voi ajunge si la ele, dar inainte as vrea sa va
transmit un mesaj de la noi toti. Noi va spunem ca “LUMINA A CASTIGAT” –pastrati acest acest adevar , cel mai important,– in gandurile voastre din toate timpurile! Va rugam de asemenea sa pastrati in inima, importanta cuvintelor noastre de azi.



Un mesaj anterior includea constienta noastra asupra instabilitatii increderii chiar si printre lucratorii in lumina in ceea ce priveste progresul luminii. Noi am sperat fervent ca astfel de ezitari sa inceteze, dar se pare de fiecare data ceva ce este asteptat nu se intampla ci ceva neanticipat care, va face sa va balbaiti in convingerea voastra ca progresul este facut ferm, iar frica isi face aparitia in unii dintre voi. Forme variate si grave de frica apar de la depresii temporare, stari de disperare care va cuprind, ingrijorare asupra posibilitatii si manie catre apatie in ceea ce priveste un viitor apropiat dezamagitor.


Daca va intrebati “Oare sentimentele mele in ceea ce priveste acel spectru afecteaza favorabil ceva?”, raspunsul vostru ar putea fi “Nu.” Ar putea fi “Nu” pentru ca va simtiti neajutorati in a face o schimbare in ceva mare cum este zona de razboi sau genocid sau folosirea masiva a drogurilor, spre exemplu, cineva la care voi tineti foarte mult experimenteaza o situatie
dincolo de puterea voastra de intelegere. Daca va uitati mai profund veti vedea ca acest lucru se aplica doar la reactia voastra in ceea ce priveste starea Pamantului sau calatoria altui suflet si nu a voastra. Astfel ca va reamintim ca ascensiunea catre pace a Pamantului este pregatita si destinatia in zone mai inalte de vibratie este asigurata, iar sufletele experimenteaza ceea ce au ales pentru propria evolutie – propriei calatorii trebuie sa va adresati.



Din iubirea noastra pentru fiecare din voi va grabim sa actionati in acest adevar universal: Voi alegeti propria reactie la fiecare situatie si voi aveti puterea de a schimba reactia negativa intr-una pozitiva prin schimbarea gandirii voastre despre ea. Aceasta nu este o iluzie pentru a va pacali sa va simtiti mai bine – este vorba de acceptare luminii pe care noi in mod constant o radiem catre voi si care va permite sa va ridicati din
mlastina negativitatii. Intr-adevar, lumina noastra ajuta planeta voastra si toate formele ei de viata, dar noi vorbim aici despre calea vietii VOASTRE. Cand lumina patrunde fiinta voastra, va aliniaza cu misiunea aleasa de sufletul vostru – stabilitatea pe aceasta cale este responsabilitatea voastra prima pentru ca din aceasta esenta cresteti constient si evoluati spiritual si simplu spus, de asta sunteti aici!



V-am spus deseori ca vor fi lovituri in drumul catre Era de Aur, Era Iluminarii, era iubirii si a pacii pe intreg Pamantul. Aceste ciocniri includ ceea ce voi considerati “piedici” pe calea luminii, chiar daca NU SUNT – ele sunt doar intarzieri in raspandirea energiei inainte, pana la urma nu vor fi intarzieri pentru ca sunt urmate de pasii grabiti ai Pamantului. Inca o data ne intoarcem la pasii VOSTRI si va incurajam sa va mentineti fermi caci sunteti pregatiti spiritual pentru a intampina ciocnirile actuale pe parcursul acestui stadiu de tranzitie a ascensiunii planetei.



Intorcandu-ne la frica, mancarea intunericului si prima unealta impotriva
lucratorilor in lumina. Da, realizam ca voi cunoasteti acest lucru bine – asa ca de ce repetam? Pentru ca voi stiti ca forta campului de ganduri negative pe care in mod obisnuit o numim “fortele intunericului”, a parasit
vecinatatea planetei voastre si puteti sa simtiti ca acum sunteti impenetrabili pentru intuneric. Nu sunteti – tentaculele intunecate inca prezente in mintile si inimile locuitorilor Pamantului pot ajunge la voi. Energia fricii din orice sursa realimenteaza si le face sa creada ca inca
mai au o sansa de a domina tot pamantul prin capturarea rand pe rand a celotlalte suflete de acolo. Chiar daca sunt inselate crezand ca dominarea pamantului inca se afla in influenta lor, atunci ei gandesc corect ca pot sa ajunga la lucratorii in lumina. Nu spunem ca doar lucratorii in lumina pot fi afectati, ci voi sunteti tinta si in mod lamentabil, in unele cazuri,
acestia sunt atinsi in diferite grade cu succes.




Problemele de sanatate, unele chiar cu experiente aproape de moarte, sunt efectul cel mai pronuntat printre practicantii de vindecare prin energie a caror dedicatie de a-i ajuta pe altii, a dus la oboseala si astfel vulnerabilitate, permitand intunericului sa intre. Aceasta nu numai ca impiedica aceste suflete sa-si continue lucrul in lumina, daca isi revin, dar prin grija colectiva pentru cei dragi este hranit tot intunricul. Va spunem ca rugaciunile “pentru binele lor cel mai inalt” si lasand rezolvarea universului ii va ajuta foarte mult si in acelasi timp va va lumina inimile si mintile.



In aceasta activitate a luminii exista “capcana” intunericului si va amintim ca este acelasi lucru cu receptorii transmisiilor telepatice – NU FACETI
nici unul din aceste lucruri daca va simtiti obositi, bolnavi sau stresati emotional! Aceste conditii reduc energia voastra de lumina si sunt o invitatie deschisa pentru tentaculele intunericului de a intra sub forma
bolii si a dezinformarii. Odihniti-va cat mai mult posibil si recreati-va – faceti lucruri care reintineresc mintea, corpul si sufletul. Pentru a sti cand sa reincepeti activitatea in lumina, intrebati in interior si raspunsul
va veni ca intuitie. O alta atentionare pentru lucratorii cu energie vindecatoare: daca contractul sufletului de a experimenta acea conditie pentru ca misiunea lui sa se implineasca, eforturile tale de a-l trata sau vindeca nu pot sa se suprapuna peste acele alegeri; campul de energie al pacientului va bloca energia iubirii sa curga prin voi, cei ce intentionati sa-i vindecati.



Caderea in frica pentru orice motiv are vama ei. Grija pentru o slujba nesigura sau pentru pierderea unei slujbe sau a unei calamitati financiare cauzeaza intamplarea actuala a sufletelor care daruiesc acestor situatii toata atentia lor. Chiar daca averi nedeclarate sunt inca sub controlul Iluminatilor, legea universala a atractiei furnizeaza finante pentru cei care vad binacuvantarile vietii si sunt recunoscatori pentru ele si inteleg ca circumstantele opuse reprezinta "usi deschise" pentru schimbarile necesare cresterii voastre spirituale.



Pe scurt, alegerile din contractul sufletului si legile universului prevaleaza si fiecare din voi, atat de prezenti in atentia noastra, aveti in mod constant lumina pe masura ce calea voastra se intrezareste.

Acum, Mama, am observat o intrebare despre lucratorii in lumina. Sa continuam cu asta.



S: Va rog rugati-l pe Matei sa explice ce inseamna sa fii "lucrator in lumina" vizavi de "o persoana obisnuita" care citeste mesajele lui.



Matei: Mai inatai, citind mesajele mele sau sau de la orice alta sursa de lumina, niciodata nu exista cererea sa fii un lucrator in lumina.Noi trimitem informatia noastra pentru a lumina, incuraja si a ghida pe cei ce
citesc mesajele noastre, dar exista multe milioane de suflete luminate care nu stiu despre noi si despre iubirea noastra pentru ei si n-au nici o idee despre ce este "un lucrator in lumina". Termenul se aplica oricui traieste in ceea ce am putea numi mod bun de viata, demonstrand credinta intr-un Creator inalt si iubitor prin interactiune cu bunatate, grija, onestitate, compasiune, corectitudine si armonie; impartasind orice resursa slaba; dorind dreptate pentru toti fara prejudecata, discriminare sau judecati. Chiar fara a o recunoaste, o persoana care traieste astfel genereaza lumina, astfel ca este "un lucrator in lumina", desi are un rol mai mult pasiv decat activ.



"Tesatorul de lumina" este un termen pe care nu l-am mai folosit pana acum, dar este mai potrivit pentru cei ce stiti ca ati ales sa participati la ascensiunea Pamantului si in mod activ indepliniti rolurile pe care experienta voastra acumulata va califica sa le faceti. Noi "tesem" sfarsitul liber al karmei colective de care a fost nevoie, astfel ca, Pamantul vostru iubit si oamenii lui receptivi la iubire pot fi eliberati de limitarile celei de-a treia densitati unde intunericul prospera.


S: Multumesc, dragul meu. Ai ceva de adaugat la mesajul grup sau am putea continua cu lista?



Matei: Am schimbat toate gandurile noastre, asa ca va rog, puneti intrebarea in gand.



S: Ei, este acolo pentru ca multi oameni vor sa stie ce s-a intamplat cu inculparea lui Karl Rove si ce poate fi asteptat de la munca lui Patrick Fitzgerald. Ceea ce a scris un autor insumeaza ceea ce altii au spus intr-un fel sau altul, "Multi dintre noi sunt extrem de ingrijorati in ceea ce priveste directia natiunii noastre."



Matei: Mama, stim aceasta si grija nu se limiteaza la oamenii din Statele Unite! Ce s-a intamplat cu inculparea lui Rove este, intr-un fel, dezgroparea trecutului. Dupa ce inculparea a fost facuta, niste fiinte
intunecate, mai puternice decat cei pe care i-a motivat, de asemenea cu inclinatie intunecata, descalifica cu meticulozitate cazul legal impotriva lui. Sa nu va asteptati ca mijloacele media sa comenteze mai departe, dar multi reporteri si toti ceilalati care se gandesc cu voce tare vad aceasta ca cea mai mare dovada de coruptie a sistemului de justitie din Statele Unite decat complicitatea Curtii Supreme in ultimele alegeri prezidentiale.



Cand am vorbit mai devreme ca "intarzierile" nu sunt decat "amanari", am avut in minte decizia in ceea ce-l priveste pe Rove, care stim ca a fost extrem de descurajanta pentru oamenii din Statele Unite precum si pentru observatorii guvernului US din alte tari. Unii vad aceasta ca pe ultimul fir de speranta si acum le e frica ca pentru totdeauna cei corupti sa nu detina
controlul. NU! Adevarul despre aceasta deraiere a justitiei si toate celelalte stradanii intunecate nu mai pot fi ascunse. Ceea ce vedem in acest moment este o liniste in orice aparenta miscare pe masura ce aceia intunecati pun capac dezvaluirilor publice cum ar fi panza monstruoasa din arena prostitutiei "poarta prostitutiei" care se extinde la Casa Alba si haosul total din Irak iar ei se bucura de scurtele victiorii cum ar fi reprimarea rechizitoriului impotriva lui Rove. Dar puterea luminii va aduce acestea inapoi in ochiul public impreuna cu alte adevaruri si este probabil ca in loc de revelatii de crestere care sa ne intampine cum a fost indicat anterior de energia momentului, datorita accelerarii "timpului", va fi mai mult o eruptie prelungita de adevaruri care duc dintr-unul intr-altul, cu putina amanare intre ele.



Va rog sa nu intrebati cand incepe aceasta "eruptie" - nu este posibil sa stim aceasta. Momentul cursului oricarei actiuni nu urmareste o linie dreapta; face un zig-zag in acord cu fiecare pic de informatie pana cand energia este jucata cu un rezultat sau altul. Doar sursele cele mai joase pot da date specifice pentru orice intamplare si ca o intindere considerabila, ei capata rezultatul dorit: negativitate. Pentru ca ei stiu ca va veni momentul fara ca evenimentul prezis sa se petreaca negativitatea confuziei, deziluzia si pierderea credintei in rezultatele informatiilor venite prin channelling. Chiar atunci cand predictiile crunte cum ar fi cometa care va lovi Pamantul nu se manifesta, frica creata de potentialul eveniment este insa o victorie a intunericului. Intotdeauna v-am indemnat sa aveti un discernemant ascutit in privinta tuturor informatiilor!



Lasati-ma sa duc aceasta dincolo de situatia Rove in ceea ce priveste fricile oamenilor ca justitia e moarta si ingropata iar mediul este de asemenea ruinat, distrus. Deciziile legale ca acelea legate de Rove si alte legi vechi nedrepte din fiecare tara vor fi abrogate cand va fi intelept, suflete evoluate spiritual vor prelua domniile guvernelor si sunt pregatiti s-o faca. Toate activitatile care sunt vatamatoare pentru bunastarea planetei vor inceta si restaurarea va avea loc uimitor de repede cand
familia noastra E.T. va putea lucra deschis cu voi si sa puna in folosinta tehnologia lor la nivelul solului. Si cum Pamantul continua cursul lui de ascensiune, toate formele de boala, deceptie coruptie si violenta se vor sfarsi - orice lucru in care se va afla si o intentie intunecata va deveni istorie pentru totdeauna. Stiu ca aici ma repet - este benefic pentru beneficiul nou-venitilor catre mesajele mele. Rog sufletele dragi care vor mai multa informatie cuprinzatoare despre aceste informatii si alt numar mare de subiecte sa citeasca mesajele de pe www.matthewbooks.com



Acum, Mama, urmatoarea intrebare, te rog.



S: Multumesc pentru toate acestea, Mash - nu cred are cineva ceva de obiectat la reamintiri folositoare. Dar in privinta datelor, poate ca este altceva pentru combinarea a doua intrebari: Care este parerea ta despre informatiile venite prin channelling despre anumite date ale activitatii celeste care deschide vortexuri sau influenteaza altfel planeta din punct de vedere energetic?



Matei: Pentru ca nu stiu despre ce evenimente este vorba in intrebare, nu pot vorbi decat la general. Activitatea celesta a avut INTOTDEAUNA cunostinta despre ceea ce se intampla nu numai pe pamant, dar in intreg universul si in special in aceasta perioada de schimbari universale dramatice. Da, dupa timpurile specifice ale miscarii celeste pot fi facute harti exacte de catre cei care cunosc, dar suntem constienti ca exista si
unii care nu stiu si care transmit cu bune intentii calcule insa gresite si efecte proiectate de ei. La cererea planetei Pamant, vechi vortexuri, care s-au inchis cand planeta s-a scufundat in a treia densitate, sunt deschise de catre lumina prin intermediul civilizatiilor E.T. binevoitore in
conjunctie cu spiritele -pentru a fi martori la turnarea a ceea ce se numeste energia feminina, sau femininul divin, care a venit in echilibru cu energia masculina care domina de mult timp populatiile Pamantului.



S: Da! Un cititor si-a exprimat ingrijorarile ca dupa ce tot adevarul despre coruptie si atrocitati va fi dezvaluit, lucru ce va crea o noua dinamica si frenezie in constiinta de masa, cum vom proceda cu negativitatea pe care o va provoca acest lucru si cat va mai dura haosul inainte sa fie pace si bucurie?



Matei: Desi o schimbare de acesta magnitudine nu a afectat Pamantul pana acum, alte experiente de viata aici si in alte parti v-au pregatit sa va descurcati. Stiti aceasta la nivelul sufletului - ati ales sa participati in
conformitate cu propriile capacitati dobandite - unii dintre voi o stiu constient. Marea schimbare - aceea care faciliteaza tranzitia catre vibratii mai inalte - are loc in omenire, cei care imbratiseaza lumina. Aceasta
ridica constiinta voastra si reinnoieste contienta voastra spirituala si permite o supravietuire fizica in planurile inalte ale destinatiei Pamantului. Aceia care refuza lumina nu pot face aceasta calatorie si nu vor fi prin preajma sa impiedice progresul procesului de tranzitie. Da, va fi o perioada de soc, confuzie si rezistenta in acceptarea adevarurilor dezvaluite - pentru aceasta sunt innascut pregatiti lucratorii in lumina si tesatorii in lumina, sa se descurce cu aceasta din pozitia de lider si sa sprijine guvernele, educatia si economiile de piata.



Anul 2012 revine des in aceast proces de "schimbare" dar sase ani de-acum inainte din calendarul vostru nu pot transmite cand schimbarile tranzitionale majore vor fi incheiate pentru ca timpul liniar dispare. Ceea ce percepeti ca timp care trece din ce in ce mai repede este efectul planurilor inalte energetice in care traim acum, unde totul este accelerat pe pamant, pe masura ce planeta isi pastreaza drumul catre continuum - sau mai corect spus, pe masura ce constiinta voastra intelege actualitatea lipsei de timp, realitatea eternitatii si a infinitatii.



S: Multumesc. Anumiti cititori au intrebat despre perspectiva unui proiect militar care sa fie implementat in US.



Matei: Ceea ce vedem la acest moment este ca evidenta masurilor inselatoare pe care US le-a luat pentru a justifica invazia in Iraq va iesi la suprafata inainte ca vreun proiect sa fie implementat. Potentialul exista pentru primele stadii sa fie legiferate, dar daca se intampla vreo lovitura cand evidenta iese la suprafata va pune capat proiectului in mod abrupt, urmand retragerea gradata a trupelor de ocupare stationate peste tot. Chiar fara dezvaluirea dovezii, strigatul international crescand este impotriva razboiului ca mijloc de a obtine pacea.




S: Cand va disparea definitiv bariera de frecventa din jurul Pamantului?



Matei: Ca si tine, Mama, interpretez aceasta intrebare cu intelesul ca panza de lungimi de unda electromagnetice care produce suferinta si pe care intunecatii au inventat-o pentru a controla populatia la nivel mental si pentru a induce o sanatate proasta si in acelasi timp sa putem fi si atent monitorizati. Tehnologia ET a facut razele neeficiente ca o masura impotriva programarii mintii, dar aceasta protejeaza doar pe cei receptivi la lumina - "calareti de gard" si cei cu inclinatii intunecate inca sunt susceptibili de a-si arde creierii. Pentru ca bolile se nasc dintr-o asemenea varietate de cauze, nu esta posibil sa se se cunoasca cat de grav valurile de energie afecteaza populatia ce experimenteaza conditii neobisnuite. Pentru eliminarea "barierei", aceleasi mijloace pot fi folosite cu sens benefic lumii voastre, in timp ce folosirile curente sunt deranjante si ranesc.



Lasa-ma sa duc mai departe aceasta si sa avertizez despre frecventele telefoanelor celulare care produc pagube ca si apropierea de turnurile de schimb. Explozia acestor sisteme de comunicare wireless (fara fir) cauzeaza repercursiuni serioase in undele creierului, in special ccopiilor mici, chiar daca sunt folosite si dispozitive pentru a modifica efectele nebenefice. Nu pentru placerea voastra sunt adaugate functii care momesc la folosire mare! Intelegem aprecierea voastra pentru folosirea lor, dar va grabim sa pastrati conversatiile scurte si putin frecvent si sa folositi
telefoane fixe pentru conversatii mai lungi.



S: Succes la aceasta ! Urmatoarea intrebare: Care este adevaratul scop din spatele reformei imigrarii pe care Bush a planuit-o?



Matei: Mai intai, vreau sa va reamintesc ca Bush actioneaza dupa ordine facute de oameni mai puternici decat biroul presedintelui US. Aceasta reforma" de imigrare, cum ar fi intelegerile de comert care au precedat acesteia sunt un stadiu al planului Iluminatilor de a unifica Emisfera Vestica, prin slabirea tuturor tarilor din punct de vedere economic, astfel incat resursele lor naturale sa poate fi preluate de corporatii multinationale ale caror mamageri din varf apartin membrilor Iluminati.



S: Sunt principiile Feng-Shui adevarate si eficiente in manifestarea a orice catre care iti indrepti atentia?



Matei: VOI manifestati orice catre care va indreptati atentia! Dar da, Feng-Shui este eficient in obtinerea echilibrului, astfel ca e un proiect de ordine care mareste curgerea energiei si permite manifestarea pacii si este foarte folositor sa aveti asa ceva in imprejurimile de acasa sau de la serviciu.



S: Cum putem sa experimentam in mod natural relatii intime fara emotii distructive si dizarmonie; mariajul va mai exista in viitor?

Matei: Inainte de a raspunde la aceste intrebari vreau sa spun ca relatiile la orice nivel - parinti si copii, de rudenie, soti, prieteni, colegi, profesori si elevi - se schimba, marindu-si trasaturile dominanate, ca frecvente mai inalte, in care unele relatii se imbunatatesc sau se desintegreaza. In momentul actual, frecventele motiveaza pe unii catre aceste schimbari, care sunt in concordanta cu alegerile nivelului
experiential al sufletului si se extinde si la restabilirea si schimbarea slujbei, de asemenea. In acest nou scenariu energetic, secretul (cheia) este sa va puneti pe voi insiva in centru vietii voastre si nu este nici egoist si nici egotic - ci este recunoasterea responsabilitatii de a va pune viata in concordanta cu atentionarile date de mesajele sufletului vostru constiintei voastre si acceptarea raspunderii (responsabilitatii) si a consecintelor tuturor alegerilor voastre. Puteti numi aceasta intelepciune sau maturitate a fiintei si desi copiii au nevoie de o ghidare cu iubire si disciplina pentru a deveni independenti si siguri pe ei insisi, aceasta cunoastere innascuta este atat de valabila cat sunt si ei, cat este si cel mai batran dintre voi.



Astfel, in mod natural, relatiile intime au nevoie ca fiecare partener sa se puna pe sine in centru pentru ca numai atunci exista acel simt al intregimii in fiecare exista, poate sa fie echilbru si armonie in relatie; numai cand esti sigur pe tine el sau ea pot da si primi iubire calificata; iubire cu un nucleu de grija, onestitate, intelegere, impartasire, compasiune si cooperare. Parteneriatele carora le lipseste aceasta baza se destrama in concordanta cu vocile sufletelor.



Casatoriile aranjate de parinti, care necesita zestre, care in viata inseamna posesie, care dupa legi religioase nu pot fi sfarsite prin divort, care necesita moartea sotiei cand sotul moare - astfel de mariaje nu sunt in viitor. Nu stiu ce legalitati vor fi, daca vor fi, dar toate uniunile vor fi mutual dorite si legamintele bazate pe iubire. Aceasta revine la schimbarea mentalitatii despre tot ce a creat suferinta inapoi la ridicarea constiintei si reinnoirea spirituala a tuturor locuitorilor Pamantului care calatoresc cu ea (constiinta) la destinatia ei in vibratii mai inalte.



S: Sper ca femeile dim mariajele mentionate sa traiasca suficient de mult timp ca sa fie libere! Iata cateva intrebari pe care le-am pus impreuna: Cum lucreaza arhanghelii cu oamenii de pe Pamant? De ce ingerii vin cateodata cand ii chemam si altadata nu? Parintii mei din spirit sunt insarcinati sa aiba grija de mine; au alta treaba de facut si daca da, care este? Cum putem fi siguri ca Dumnezeu aude rugaciunile noastre cand lucrurile pe care le cerem sunt pentru altii?



Matei: Energia arhanghelilor este cea care lucreaza cu voi spiritual si nu niste fiinte incarnate care interactioneaza cu voi constient sau orice alta
civilizatie din acest univers si presupun ca si din celelalte universuri. Ati putea spune ca totul in toata Creatia este energie, iar arhanghelii nu sunt diferiti de orice alt suflet in aceasta privinta; diferenta greu de perceput este in privinta magnitudinii si a vastitatii puterii si puritatii esentei iubirii-luminii lor care este inseparabila de toate celelalte suflete si astfel in masura descendenta ea se afla in noi toti - este esenta din tine pe care o activezi atunci cand ceri unui arhanghel sa te ajute.

Ingerii pazitori, care sunt desemnati fiecarui suflet de pe pamant pe parcursul vietii, are misiunea de a fi la datorie in fiecare moment pentru a preveni ranirea sau moartea care nu se afla in constractele sufletului - ei
nu pot interveni cand astfel de alegeri sunt in contracte. O gazda de ingeri este disponibila intotdeauna sa ajute gardienii in situatii de salvare a vietii sau sa ajute indivizii cand circumstantele nu sunt drastice. Exista
ingeri care trebuie de asemenea sa onoreze contractele sufletului, astfel ca la un ajutor cerut care nu a primit raspuns cauza poate fi faptul ca acel ajutor nu ar fi recunoascut ca atare. Si voi aveti multe spirite care sa va
ghideze, suflete care au experimentat vietile pe pamant si cunosc frustrarile pe care le intalniti. Spre exemplu, cand o piesa dintr-o masinarie pe care o folositi incepe sa functioneze prost, ganditi "Oh, nu! Acum ce fac?" si un ghid al expertizei mecanice isi foloseste energia si
iata! masinaria incepe sa functioneze.



In Nirvana sufletele au vieti care vibreaza cu alegerile lor, nu insarcinari
in diverse activitati educationale, culturale, de calatorie si recreationale in acel taram minunat, astfel ca parintilor nu le este desemnata nici o responsabilitate pentru copiii de pe Pamant. Energia legaturilor de iubire este manifestata prin vizite parintesti in spirit sau in corpul eteric si ca ghidare care este primita ca mesaje telepatice sau ca intuitie. Si in somn, copiii viziteaza parintii; ceea ce ei cred ca sunt vise despre parintii lor sunt de fapt fragmente ale amintirii vizitelor din Nirvana.


Sa nu va indoiti NICIODATA de Dumnezeu, indiferent numele pe care-l folositi aude toate rugaciunile! Rugaciunea nu este inteleasa de multi din civilizatia voastra. Rugaciune este fiecare gand si emotie de pe parcursul unei vieti, fie ca este despre voi insiva sau despre altul, energia din fiecare este imediat inregistrata in univers. Astfel, nu numai ca va creati viata prin gandurile si emotiile voastre, prin legea universala "ceva atrage acelasi lucru", dar voi il atingeti pe Dumnezeu cu cererile voastre de ajutor pentru voi sau pentru altul. Bratele lui Dumnezeu, daca pot spune astfel, sunt ingerii si ghizii pe care i-am mentionat si acela sau aceia care va pot ajuta mai bine sunt alertati instantaneu. Daca ceea ce este cerut nu se afla in contractul sufletului a celui pentru care cineva se roaga, ajutorul vine ca un sentiment de pace in legatura cu situatia. Aproape nici unul dintre voi nu cunoaste contractul, cu atat mai putin contractele altora; rugaciunea despre care v-am mai vorbit "pentru binele cel mai inalt" este cea mai buna in toate cazurile.



Mama, am ajuns la finalul spatiului pentru mesajul de astazi. Adaug doar ca iubirea mea si de asemenea a tuturor celorlalti de aici este cu fiecare din voi. Va rog, lasati iubirea, cea mai inalta energie din comos, sa va ridice spiritul si sa va dea pace in inima si minte, pe parcursul calatoriei spre ziua bucuriei pe intregul Pamant.










FREE emoticons for your email! click Here!


DRAGOSTE si PACE

Suzanne Ward

www.matthewbooks.com

(ii multumim Andreei Tiganus)



TRANSLATIONS/TRADUÇÕES:

http://matthewbooks.net
• http://matthewfrance.blogspot.com – FRANÇAIS
• http://matthewenespanol.blogspot.com – ESPAÑOL
• http://www.lightworker.it – ITALIANO
• http://matthewsindutch.blogspot.com/ - NEDERLANDS
• http://matthewdeutsche.blogspot.com/ DEUTSCH
• http://livrosmatthew.blogspot.com/ - PORTUGUÊS
• http://mesajedelamattei.blogspot.com/ - ROUMANIAN

By courtesy of Monica Visan
www.editura-foryou.ro.

joi, 13 august 2009

MAI 23, 2006

In viata eterna a sufletului ascensiunea inseamna crestere spirituala, evolutie a sufletului si fiecare suflet experimenteaza acest lucru in multe locuri din univers pe cata vreme “ascensiunea” in Unitatea a Tot – o reintoarcere la Inceputuri...




(Nota: Incerc sa raspund la e-mailuri cat de repede pot, dar am unele mesaje la care nu am raspuns inca din data de 28 aprilie. Nu voi avea acces la computer atata timp cat vom fi in afara statului si de aceea, va rog foarte mult sa nu mai imi timiteti mesaje pana la jumatatea lunii iunie. Va multumesc pentru rabdarea voastra! Suzy.)



S: Buna, Matei draga! Am intrebarile gata.



Matei: Ce priveliste minunata, inspiratoare si care-ti bucura sufletul, mama draga! Este asa o placere pentru mine, la fel ca si pentru tine sa vedem puiul de caprioara pascand in tufisuri la doar cativa metri de fereastra ta, in susul pantei. Acum, daca vrei sa incepem cu transcrierea raspunsului meu pentru Jane din 15 mai, te rog?




S: Bineinteles, iata-l:

S: Buna dimineata Matei draga. Jane Hudon intreaba daca un tsunami va lovi Coasta de Est a SUA si va omara milioanele de oameni care locuiesc acolo. Te rog sa comentezi aceasta posibilitate.



Matei: Buna dimineata si tie, suflet drag si da, cu mare bucurie iti voi spune ca acest eveniment “prezis” NU se va intampla. Nu vor fi evenimente geofizice de aceasta magnitudine in aceasta era fara de precedent a Pamantului. Ea (Pamantul) a cerut ca toate formele de viata posibile s-o insoteasca in calatoria sa ascensionala si exista doua conditii care vor determina cine va face asta: prima este absorbirea constanta a luminii cu care este radiata intreaga omenire deoarece lumina este cea care va permite supravietuirea fizica in frecventele inalte care sunt destinatia Pamantului. A doua este alegerea voluntara a longevitatii in contractele individuale ale sufletelor; si multele milioane de suflete care traiesc de-a lungul Coastei de Est ale SUA nu au ales sa faca tranzitia simultan la un anumit moment dat, in urmatoarele cateva zile.



In timp ce este foarte adevarat ca negativitatea ramasa in planeta trebuie eliberata si cutremure, eruptii vulcanice si furtuni vor avea loc in continuare pentru a atinge acest scop, tehnologia fratilor si surorilor noastre extraterestre a usurat si va continua sa usureze efectele cele mai profunde ale acestor fenomene prin dispersarea energiei eliberate. Mai mult, daca un suflet si-a indeplinit contractul si momentul de tranzitie este aproape, persoana va parasi aceasta experienta fizica pentru a-si continua evolutia in urmatoarea viata in spirit indiferent de siguranta locatiei sale; acelasi lucru este adevarat in situatia in care contractul original este amendat, lucru care se intampla de asemenea prin alegerea individuala a sufletului. Daca acel contract cere continuarea experientelor fizice, persoana va supravietui aceluiasi eveniment la care alte persoane nu au facut-o.



Noi intelegem ca majoritatea populatiei Pamantului nu are posibilitatea, ocazia, sa citeasca mesajele transmise de inaltele fiinte de lumina prin receptorii lor respectati, dar intensitatea luminii ajunge la toti cei care o doresc cu efectul claritatii comunicarii dintre suflete si constiinte. Aceasta include si a avea un sentiment de seninatate chiar daca veti fi in mijlocul nebuniei de veti fi, dar sa lasati ca acest lucru sa fie fundatia constiintei voastre.



A tari in frica NU este ceea ce voi ati ales ca si constanta in experienta voastra curenta, ci este o emotie pe care ati ales s-o depasiti in acest timp de reinnoire spirituala a lumii voastre. Noi va incurajam – va indemnam – sa stati neclintiti in bucuria si puterea luminii, aducandu-va aminte ca oriunde veti fi acolo este locul unde ati ales sa fiti si ca miriade de ajutoare sunt alaturi de voi pe calea voastra.





Matei: Multumesc. Exista un motiv mai profund pentru care ti-am cerut acest lucru decat simplul fapt de a va confirma ca nu va avea loc un tsunami, lucru care pana acum cred ca este concluzia tuturor. Noi vedem ca atunci cand informatii despre astfel de evenimente prezise sau potentiale vin prin Internet chiar si unii dintre cei mai hotarati lucratori ai luminii permit fricii sa intre in gandurile si sentimentele lor. Aceasta este de inteles in randul celor care nu au nici un fel de cunostinta despre ceea ce se intampla cum pe Pamant, dar, din partea voastra, este o ingrijorare pentru noi cand cei care sunt luminati devin tematori.



Trei factori sunt in discutie aici si eu am vorbit despre toti in mesaje anterioare. Mai intai voi repeta ce i-am rspuns lui Jane si anume ca daca in contractul individual al unui suflet a sosit timpul de tranzitie, persoana isi va parasi viata indiferent de imprejurari; si daca acel contract original este amendat sa includa o plecare mai rapida aceasta se intampla, de asemenea, prin vointa individuala a sufletului. Daca acelasi contract cere experimentare in continuare, persoana va supravietui in mijlocul unei tranzitii colective catre Nirvana.



In al doilea rand, gandurile si sentimentele de frica va diminueaza lumina si, pentru oricat de putin timp ar fi, psihicul vostru este vulnerabil la intrarea unor radiatii intunecate ce vor permite ca si mai multe circumstante neplacute sa aiba loc in viata voastra; si asta pentru ca energia pe care o emiteti le atrage catre voi. Insa chiar si mase intregi de oameni infricosati nu vor incetini pacea calatoriei Pamantului dar va vor afecta caile individuale. Noi suntem cu voi in orice moment pentru a va intari neclintirea in lumina si a va ajuta sa sa aveti o viziune pozitiva asupra evenimentelor care se desfasoara cu rapiditate si din cauza dragostei noastre neconditioante si constante pentru fiecare dintre voi, este trist pentru noi sa vedem orice abatere in propria voastra hotarare.



Si, in al treilea rand, o parte din evolutia spirituala foloseste puterile voastre innascute de perceptie si discernamant si se bazeaza pe puterea individuala a fiecaruia de a distinge adevarul de falsitate. Daca va indoiti de autenticitatea oricarei informatii intrebati-va sufletul si raspunsul va va veni sub forma unei intuitii. Ca si orice alte abilitati care trebuie sa fie dezvoltate aceasta inseamna exercitiu asa ca nu va descurajati daca nu stapaniti acest lucru imediat. Noi, in acest moment v-am iluminat, v-am ghidat incurajat cu mesajele noastre iar infinita noastra dragoste si lumina noastra radianta este intotdeauna cu voi; cu toate acestea este esential ca voi sa va folositi propria voastra cunoastere puternica si nu sa depindeti de raspunsurile externe.



Va rog sa nu considerati acesta ca fiind o mustrare. Nici ca este un apel sa va ridicati la nivelul cerintelor noastre! Noi pur si simplu raspundem la o rugaminte urgenta din partea sufletelor voastre pentru a va ajuta sa stati fara frica in cursul luminii in lunile care vin, cand multe lucruri vor fi scoase la iveala; in mod logic unele probleme sunt anticipate pe masura ce cresterea constanta a luminii va straluci chiar si mai puternic peste faptele intunericului. Ultimul vostru an calendaristic a fost un timp esential in care pe masura ce vechile “buzunare intunecate” (cu referire la coruptie) au fost indepartate; acest an este un timp al dezvaluirilor pe masura ce acele buzunare au devenit cunoastere publica. Nu numai ca cei intunecati vor opune rezistenta in timp ce vor fi impinsi in cunoasterea tuturor dar va fi de asemenea si o rezistenta energetica din partea celor care “se scalda in doua ape” si care se zbat intre interesele personale si mentinerea stasus quo-ului politic si economic si imbratisarea adevarului asa cum le este el revelat si schimbarile rezultante in conducere.



De ce ar trebui cei cu titluri in staus-quo sa primeasca cu bratele deschise schimbarile? Mama draga, este din cauza ca ca ei se tem de politicile care sunt distrugatoare pentru mediu, de rezultatul obtinut daca clica lui Bush va pune in aplicare planul sau de a lovi nuclear Irak-ul, de cresterea fara precedent a datoriei nationale si de posibilitatea ca numarul tot mai crescut al cetatenilor disperati financiar si al celor dezgustati de politica ar putea duce la anarhie. Aceste persoane sunt rationale – ei pot vedea nebunia din orbirea guvernului la astfel de situatii si cum modul lor de viata luxos este foarte important, logica le spune ca daca schimbarile nu sunt facute, totul se va duce de rapa foarte repede.

Indiferent de cat de nerabdatori sunteti sa intampinati dschimbarile care duc la Era de Aur a Pamantului, este necesar ca in etapele de inceput sa fiti atenti la energia intensificate. Combinarea reactiilor la dezvaluirea diverselor adevaruri va genera energie pentru o natura evident frenetica pe planeta, similar cu ceea ce am vazut de ceva timp in potentialul energetic al campului Pamantului. Aceasta nu s-a mai intamplat inainte pentru ca atat de mult din tot ceea ce s-a aflat a fost in mare masura de nebanuit, nicicum sa fie dezvaluit, si cand faptele despre extinderea coruptiei, inselatoriei si depravarii in guvernele voastre vor fi stiute, constiinta colectiva va crea o noua si furtunoasa dinamica globala care se va adauga la negativitatea care trebuie inca eliberata. Mai mult, inca pentru ceva timp veti resimti undele electromagnetice create de om destinate in special crearii instabilitatii voastre emotionale, stresului fizic si epuizarii precum si destinate programarii controlului mintilor. Cand stiti ce sa anticipati, pur si simplu prin ramanerea neclintita in lumina va pregatiti pentru intalnire!





Acum mama, acestea fiind spuse, voi raspunde cu bucurie la lista de intrebari. Stiu ca unele sunt legate de ceea ce tocmai am spus despre energia furtunoasa din orizontul apropriat.



S: Cred ca multe dintre ele au legatura cu asta. Am combinat multe dintre ele si voi incepe cu acelea despre guvernul SUA pentru ca si cititorii din alte tari vor sa stie despre aceasta situatie. Ce face Patrick Fitzgerald ca sa gaseasca cat mai multe acuzatii; voi fi presedintele Bush si vicepresedintele Cheney pusi sub acuzatie; a primit Karl Rove deja capetele de acuzare; cand va iesi in sfarsit la iveala adevarul despre9/11?



Matei: Foarte bine, urmarind acuzatiile aduse lui “Scooter” – Libby – varful ghetarului, ca sa spunem asa – Patrick Fitzgerald si echipa sa au continuat neabatut eforturile lor de a gasi documentatie si marturii inregistrate care sa arate culpabilitatea in multe acte ilegale ce duc direct la presedinte. Acest lucru a fost cu tarie suspectat anterior acuzarii lui Libby, insa sunt essential de adus dovezi irefutabile si acuzatii potrivite astfel incat nici un amanunt in procesul legal sa nu intarzie sau sa deturneze sirul de procese viitoare. In acest moment vedem mai degraba suspectari decat punerea directa sub acuzare a lui Bush si Cheney. Rove a fost pus sub acuzare si multe alte acuzari vor urma datorita unei investigatii complete care include nenumaratele minciuni din afirmatiile autoritatilor despre 9/11. Nu, nu pot sa-ti dau un orar exact al anunturilor publice dar pot spune ca presiunea pe care o resimt aproape toti in administratia actuala este in crestere si motiveaza pe multi sa spuna ceea ce stiu.



S: Ce se va intampla in ceea ce priveste amenintarile lui Bush si ale companiei sale in ceea ce priveste Irakul; vezi China si Rusia opunandu-se militar loviturilor aeriene ale SUA impotriva Iarkului?



Matei: Campul de potential nu s-a schimbat pentru ca aceiasi care au cauzat prapad in alte locuri inca sunt concentrati in a cuceri Iranul, oricat de irationale ar fi planurile lor. Asa cum am spus si in mesaje anterioare, ar putea fi multe incursiuni dar oricum incercarea de a folosi capete nucleare sau rchete va esua - tehnologia familiei noastre extraterestre va avea grija de asta. Stim despre interesul natural al Chinei sau Rusiei relativ la ceea ce face SUA dar ambele aceste tari sunt mai intai si cu prioritate interesate in progresul natiunilor lor si nu in escaladarea vreunui scenariu de razboi; asa ca puteti spune ca in campul
potential energia interesului lor este neutra.



S: Aceasta este bine. Pot masinile de vot electronice sa fie manipulate astfel incat sa se asigure un anumit rezultat; vor fi masinile de vot Diebold sau altele masini de vot “faranjate” inlocuite cu bulketine de vot de hartie; cum ma tem ca si votul meu conteaza, este vreun motiv ca eu sa votez; va fi vreodata, in vreo tara vreun sistem de votare cinstit?



Matei: Nu stiu ce masuri de securitate vor fi dezvoltate pentru a asigura contorizarea corecta a voturilor dar chiar si fara securitate, energia intentiei votului vostru va contribui in mod semnificativ la apropierea zilei cand cinstea va fi reinstaurata in sistemele de votare ale tuturor tarilor. Da, in mod absolut aceasta se va intampla pe masura ce influenta intunericului isi va pierde puterea asupra guvernelor voastre. Aceasta putere se pierde in tarile in care nu este chiar atat de evident ca si in SUA si in final, toti conducatorii natiounilor, ai statelor, ai provinciilor si ai comunitatilor vor fi suflete evoluate spiritual.



S: Te rog sa comentezi pe marginea afacerii “damelor de companie” despre care s-a vorbit intr-un reportaj al CNN.



Matei: Termenul “hooker-gate” este mult mai frivol decat este in realitate; afacerea nu este altceva decat o vasta retea a intunericului care timp de ani intregi s-a infiltrat in interiorul guvernului SUA si s-a extins si catre demnitarii straini care ne viziteaza, catre grupurile de influenta multicorporatiste si catre alte figuri dintre Illuminati. Cu intentia clara de a crea situatii de santaj mai mult decat a oferi distractie, un “harem” care sa satisfaca inclinatii heterosexuale, homosexuale si pedofilice este disponibil in permanenta, 24 ore din 24, 7 zile/saptamana iar ritualurile satanice sunt o parte a practicilor acestuia. Filme de o depravare inimaginabila impreuna cu dovezi despre mita larg raspandita au avut ca rezultat voturi cu care s-a ras in nasul evidentelor nevoi nationale si cu care s-au negat drepturile constitutionale ale cetatenilor. Chiar daca populatia SUA isi arata clar dezaprobarea in crestere fata de Bush, de cabinetul sau si de Congres, iar rapoartele Internetului abunda de informatii solide care justifica increderea tot mai scazuta a populatiei in aceasta administratie, tara inca va avea un mare soc cand adevarul despre acesti politicieni va iesi la iveala.



S: De ce a demisionat Porter Grsoss atat de brusc de la presidentia CIA, fara nici un motiv apparent?



Matei: Oricat ar fi fost de valoroasa implicarea lui Gross in actiunile teroriste ale grupului Illuminati, fapt care a promovat acest aspect al planurilor lor insidioase, demisia sa a fost ordonata de la cel mai inalt varf acestei organizatii intunecate. Investigatiile facute in diversele aranjamente criminale facute de guvern l-au legat pe Goss de un numar de zone care ar fi expus factiunea CIA controlata pe Illuminati si acest lucru nu a putut fi permis sa se intample unui sef “asezat” (cu mandat). Desi eforturile lor de a pastra aceste aspecte departe de suprafata vor fi inutile, ar putea sa apara declaratia oficialitatilor cum ca atunci cand tradarea intereselor nationale de catre Goss a fost descoperita, lui i s-a cerut imediat demisia si inca o data “inteligenta gresita”(folosirea eronata ainformatiilor) de aceasta data legata de el poate fi blamata. Cum toate declaratiile oficiale sunt numai asertiuni fara nimic real in spate care sa le sustina, acest lucru nu va insemna nimic.



Trebuie sa fac o scurta digresiune pentru a clarifica unele lucruri. Mai intai, multi dintre cei din CIA sunt persoane loiale serviciului public dedicati misiunii lor de a salva SUA de potentialele natiuni agresive. Cu slujbe inalt specializate si cu informatii divulgate in baza obligativitatii, cei care sunt in pozitii de rang inferior nu stiu ce se intampla la nivelele inalte de autoritate, cu tat mai putin daca unii dintre colegii lor sunt agenti corupti insarcinati cu misiunile “intunecate opuse” ale Illuminati si nu sunt patrioti adevarati asa cum se presupune.



Un exemplu de factiuni CIA in actiune precum si de scopuri opuse ale acestora este intelegerea secreta dintre Casa Alba si si anumiti membrii ai mass media care au “scapat” informatia despre Valerie Plame ca fiind agent CIA. Impresia generala cum ca a fost o razbunare pentru calatoria de strangere se informatii a sotului sau si pentru descoperirile sale care au contrazis linia oficiala depre armele de distrugere in masa ale Iraq-ului nu este corecta. Dar, intr-adevar a fost razbunare. A fost razbunarea Illuminati pentru actiunile d-nei Plame si a echipei sale de operativi care a prevenit ca agentii cu misiuni de la illuminati sa ascunda WMD (focoase nucleare) unde inspectorii ar fi putut cu usurinta sa le gaseasca si sa dovedeasca ca repetatele afirmatii ale lui Bush sunt adevarate. Desi acest efort de prevenire nu a reusit sa-i faca pe cei determinati in acest sens sa nu invadeze si sa ia sub control Iraq-ul, totusi nu a reusit sa diminueze nici cu o iota patriotismul lui Plame si a operativilor sai care au actionat in conformitate cu Constitutia si si-au aparat tara.

Un alt punct ce trebuie clarificat este urmatorul: cei mai puternici dintre Illuminati nu sunt figuri publice precum presedintii, premierii, ambasadorii, membrii Congresului sau ai Parlamentelor, sau Directori Generali de Corporatii, membrii de administratii sau seful rezervelor Federale. Dimpotriva, varfurile Illuminati lucreaza in secret si in tacere, departe de ochiul public, in timp ce ei controleaza aceste figuri publice.



S: Dar despre regina Elsabeta ce poti spune?



Matei: Ea este o exceptie rara, in masura in care ea este tot timpul in atentia publica. Oricum ea este caractterizata ca o figura ceremoniala care foloseste atractiei Angliei catre pompa, romantism si traditii regale, cu toate ca este printre cei mai puternici Illuminati datorita posesiunilor Coroanei. Totusi, inca o si mai mare influenta este centrata la Vatican cu tentativele sale periculoase de control virtual al mintilor adeptilor sai religiosi si lipsa de mila in pastrarea societatilor sale secrete si a adevaratei sale avutii.



S: Aceasta intrebare se potriveste aici: Toata vorbaria asta despre filmul Codul lui Da Vinci este o alta incercare de a ne deturna atentia de la ceva sinistru?



Matei: Noi vedem tocmai opusul. Cei sinistri ar dori ca atentia sa va fie deturnata de la acest film. In sincronizarea universului, acest moment este potrivit ca aceasta poveste (desi prezentata ca si fictiune) sa ajunga la milioanele de cercetatori ai sufletului pentru care regulile arhaice ale Bisericii Catolice s-au perimat si care vad cum acuzatiile si procesele impotriva preotilor abuzivi sunt in continua crestere. Secretele intunecate din interiorul ierarhiei papale, cea cu cea mai veche traditie de pe planeta vor fi cea mai socanta revelatie in lumea voastra.



Va spun din nou, cea mai mare provocare pentru lucratorii luminii vor fi reactiile celor devotati religios care-si vor apara credinta lor fara rezerve in dogma care le-a fost predata. Istoria voastra arata ca stilurile de conduceri politice se nasc si dispar, filozofiile vin si pleaca iar stiinta este de acord in unanimitate ca trebuie sa faca loc unor noi teorii; dar religia insemna ordinul lui Dumnezeu, al lui Allah, al lui Yahwe sau al oricerei alte zeitati sacre si constituie imuabila fundatie a credintei a milioane de oameni; in aceasta privinta sta provocarea.



S: Matei, mai multi cititori au cerut indrumare in “reeducarea” orcui doreste sa asculte.



Matei: Multi dintre voi ati ales ca una dintre misiunile vietii voastre sa fie iluminarea celor ale caror vieti vor fi distruse atunci cand adevarul despre originile intunecate ale tuturor dogmelor religioase va fi revelat, asa ca sunteti pregatiti inca de la nastere pentru acest extrem de important serviciu. Grupuri de ajutor va vor fi puse la dispozitie dar pentru a avea o intuitie corecta in astfel de momente va va fi cel mai de ajutor pentru voi si pentru cei care sunt receptivi daca veti percepe revelarea adevarului asa cum ei o fac. Dincolo de a arata compasiune pentru extrema lor nenorocire si a avea rabdare pentru rezistenta lor, cea mai inteleapta abordare este sa ascultati cat de adanc i-au afectat pe ei aceste descoperiri - sentimentele lor de tradare sunt atat intemeiate cat si puternice. Unii dintre voi va veti adresa unor largi audiente si altii veti ajuta in lucrul cu fiecare om in parte; multi dintre voi care va ganditi la a da un scop semnificativ vietii voastre curand veti vedea ca acesta este un astfel de scop. Nu va fi necesar sa incercati sa convingeti pe cineva sa creada asa cum voi credeti si a argumenta despre ce este adevarat si ce este fals nu este parte a serviciului vostru. Nu toti cei devotati religios vor fi in stare sa vada lumina adevarului. Multi vor fi ostili si unii vor recurge la unele violente ca sa protejeze “dreptatea” credintelor lor si a rolurilor de misionari pe care si le-au asumat; altii vor fi extrem de deprimati si se vor adanci in confuzie. Este foarte posibil ca la un moment dat, lucratorii luminii sa intalneasca persoane cu reactii foarte diferite dar, din nou, sunteti pregatiti inca de la nastere pentru aceasta faza a tranzitiei Pamantului.



S: Multumesc pentru aceasta privire din interior si pentru linistire! Este timpul sfarsitului karmei pe Pamant? Te rog sa comentezi despre vindecatorii care ofera servicii de eliberare a karmei.



Matei: Pamantul si-a terminat karma sa din cea de-a treia dimensiune, lucru care ii permite ascensiunea si, cu toate ca fiecare suflet de pe planeta a ales sa faca la fel, multi trag de timp datorita fricii si a variatelor sale forme cum ar fi lacomia, tirania, brutalitatea, resentimentele, prejudecatile, apatia, egotismul - toate caracteristici ale celei de-a treia dimensiuni. Noi ne rugam cu fervoare ca aceste suflete sa raspunda la tot mai crescuta radiatie a luminii din departare, care se adauga la ceea ce voi generati acum pe planeta. Nimeni nu poate “elibera” experientele karmice pe care un suflet si le-a ales; totusi modelele celulare care altadata au servit foarte bine dar care acum par a fi un obstacol ar putea fi curatate in situatia in care campul de energie al sufletului este receptiv.

S: Este adevarat ca sufletele nu vor ascensiona cu Pamantul decat daca vor fi in viata in 2012?



Matei: Rezidenta pe Pamant pe orice durata specifica in acest timp unic nu este nici o cerinta dar nici o garantie pentru insotirea Pamantului in ascensiunea sa. In acest context al planetei voastre, “ascensiunea” inseamna o miscare dintr-o locatie energetica la una “superioara” sau mai stralucitoare; termenul “ascensiune” a fost insa incorect folosit pentru a desemna corpuri ridicate, in mod fizic, de pe planeta in eter. In viata eterna a sufletului ascensiunea inseamna crestere spirituala, evolutie a sufletului si fiecare suflet experimenteaza acest lucru in multe locuri din univers pe cata vreme “ascensiunea” in Unitatea a Tot – o reintoarcere la Inceputuri.



S: Pot fintele in spirit sa perceapa gandurile celorlalti si ca rezultat, minciuna nu este posibila in lumile spiritelor?



Matei: Desi noi sufletele, in spirit comunicam cel mai frecvent unii cu altii prin telepatie sau “prin citirea gandurilor” ceea nu mai permite inselarea celorlalti, exista un scut de energie in care putem opera si care ne permite sa ne tinem gandurile la nivel personal. Insa noi suntem cu voi chiar in momentul in care va ganditi la noi asa ca evident, va stim gandurile si, de asemenea avem aceleasi trairi cu voi; dar noi onoram codul universal al intimitatii ceea ce inseamna ca noi niciodata nu intervenim in gandurile voastre decat daca ne invitati. Cu pazitorii vostri ingeri este diferit – ei sunt constant constienti de gandurile voastre pentru ca ei sunt insarcinati cu siguranta voastra fizica. Este o cu totul alta problema cu nenumaratele forme gand care tasnesc constant de pe Pamant in campul sau de potential – asa vedem noi si luam urma intamplarilor semnificative de pe planeta si evaluam impulsul de energie care determina posibilitatea, probabilitatea sau certitudinea cursurilor acestora. Asa suntem noi in stare sa va spunem ce se intampla si, pe cat de precis putem va spunem incotro se indrepata lucrurile.



Dar constienta gandurilor si sentimentelor voastre nu apartine numai fiintelor in spirit. Sufletele din civilizatiile avansate au aceleasi capacitati – dovada sunt multele fiinte fizice care dau informatii mamei mele pentru carti si ii dau mesajele mele atunci cand eu sunt intr-un corp pe care l-am manifestat pentru a ma putea duce la civilizatiile care m-au invitat in lumile lor. Si va rog, aduceti-va aminte ca nu toate sufletele in spirit sau intruparile ET sunt fiinte de lumina – cei intunecati va stiu si ei la fel de bine ca si noi, si ei nu au in vedere codul onoarei cu referire la intruziunea in gandurile voastre. De aceea, noi va indemnam mereu si mereu sa ganditi pozitiv, sa stati neclintiti in lumina si sa va pastrati mereu viziunea voastra asupra pacii si armoniei si iubirii pe Pamant astfel incat sa nu mai poata exista nici o cale de acces pentru asediul intunericului.



S: Este bine de reamintit asta draga. Matei, energia potentialului de camp al Pamantului este echivalentul constiintei de masa?



Matei: Nu, si sunt bucuros de aceasta intrebare pentru ca voi putea sa-mi expun comentariile. Toate formele de ganduri de la Inceputul Creatorului sunt constiinta de masa cosmica, ceva ce rar a fost luat in considerare pe Pamant. Cu toate acestea este de la cei care au creat Universul si pe Conducatorul Sau Suprem. Toate formele de ganduri inca de la crearea universului nostru sunt constiinta de masa universala si acesta este locul unde actuala substanta a formelor exista intr-un vas universal imens de supa in care sunt adaugate constant noi ingrediente care astfel sunt “testate”. Cand gandurile cuiva ajung aici si, in conformitate cu legea universala a creatiei se ataseaza de alta forma gand la fel, o holograma a imperecherii isi creeaza drum inapoi catre ganditorul de pe planeta si simultan se autocopiaza in energia campului de potential al Pamantului.



S: Interesant! Iti multumesc. Exista o noua boala facuta de om, numita Morgellon; ce este aceasta boala si daca este legata de urmele chimice; ce putem face ca sa ne protejam de acestea?

(Chemtrails = chemical laden vapor trails = urme de vapori de substante chimce)



Matei: Toate bolile din istoria voastra au fost rezultatul activitatii fortelor intunecate si timp de 30 sau mai multi, marionetele aflate sub directul lor control au condus dezvoltarea in laborator al unor boli cum ar fi SIDA, SARS, Gripa Aaviara si alte nume diferite de “gripe” date virusurilor inventate care uneori se raspandesc pe calea aerului si alteori prin inoculare directa. Aceste asalturi intunecate menite a compromite functionarea corpurilor voastre si abilitatile vostre naturale de vindecare sunt intensificate de undele electromagnetice existente in telefoanele voastre mobile, computere, si chiar in atmosfera ce sustine viata voastra. Alti factori sunt efectele poluarii in apa voastra, in sol si in aer, si proliferarea retetelor de medicamente care toate au contraindicatii. Aceasta este o combinatie formidabila care intentioneaza sa creeze boala, slabiciune, depresie si moarte si intr-o anumita masura este dificil de evitat in acest moment.



Toxina numita boala lui Morgellon este o adaugare recenta in solutiile chimice care sunt raspandite sub forma de vapori peste voi. Pana cand Pamantul nu va atinge frecventa la care nici o boala nu va mai putea sa existe pentru ca nimic de natura intunecata nu va mai putea vietui, cea mai buna contracarare in fata acestei noi toxine la fel ca si fata de celelalte este sa luati cele mai practice masuri de mentinere a unei sanatati solide si a unui sistem imunitar puternic. Eu nu sunt sfatuitor medical dar va pot sugera ca daca o zi este insorita si nu exista urme de vapori chimici in jur, puteti absorbi razele solare folosind aloe pura ca protectie pentru piele - soarele nu este amenintarea despre care organizatiile medicale spun ca este! Aceasta pare un ajutor simplist dar, in timpul si dupa ce urmele sunt lasate, stati inauntru daca puteti si daca nu puteti acoperiti-va complet corpul. Folositi produse naturale mai degraba decat produse chimice pentru a reduce sau usura simptomele si incercati remedii simple si usor de gasit cum ar fi otetul, peroxidul de hidrogen si aloea pura.



Si rugati-va. Niciodata nu subestimati puterea rugaciunii! Aduceti-va aminte ca rugaciune este fiecare gand si sentiment al vostru iar a gandi si simti pozitiv despre sanatatea vostra este cea mai buna fortificare a voastra impotriva bolilor. Srijiniti-va punctul de vedere pozitiv prin a spune frecvent “Multumesc!” harnicei voastre familii ET care diminueaza eficacitatea celor mai toxice elemente din acesti vapori chimici.

Gratitudine pentru miriadele de binecuvantari si frumusetea Pamantului creeaza, genereaza o fortareata a luminii pentru voi personal si pentru planeta. Sentimentul de gratitudine – unul dintre multele expresii ale iubirii – ridica spiritul, lumineaza inima si lasa sufletul sa cante.



Mama, nu este acesta un minunat gand cu care sa-i lasam pe cititori? Eu adaug multumirile mele iubitoare pentru lumina pe care cu totii o radiati in univers.



DRAGOSTE si PACE

Suzanne Ward

www.matthewbooks.com

(ii multumim Iuliei Tomescu)



TRANSLATIONS/TRADUÇÕES:

http://matthewbooks.net
• http://matthewfrance.blogspot.com – FRANÇAIS
• http://matthewenespanol.blogspot.com – ESPAÑOL
• http://www.lightworker.it – ITALIANO
• http://matthewsindutch.blogspot.com/ - NEDERLANDS
• http://matthewdeutsche.blogspot.com/ DEUTSCH
• http://livrosmatthew.blogspot.com/ - PORTUGUÊS
• http://mesajedelamattei.blogspot.com/ - ROUMANIAN

By courtesy of Monica Visan
www.editura-foryou.ro.

APRILIE 28,2006

Dupa cum am mai spus, animalele vor trai din nou in pace in randul lor si in relatia cu oamenii, iar un gand de bucurie cu care va las este ca armonia care se vede la orizont include comunicarea telepatica cu animalele, cat si cu regnul vegetal si al Develor ...







Suzy : Buna, dragule! Vrei sa incepem cu intrebarile de pe lista mea sau ai ceva de spus mai intai ?

Matei : Te salut cu iubire, suflet drag ! Hai sa incepem cu intrebarea pe care o ai in minte.

S. : OK, multumesc. Am vazut un filmulet care facea reclama filmului despre gripa aviara pe care reteaua ABC il va transmite in curand. Poti sa-mi spui daca aceasta va cauza multa frica si o cerere marita de vaccine ? Acesta trebuie sa fie singurul motiv pentru care acest film a fost realizat ! In clip, o persoana vorbeste de 20 de milioane de animale moarte, altul spune, „Asta e doar inceputul”, iar naratorul spune ca povestea e „inaintea titlurilor de prima pagina”.

Matei: Am aflat de acest film de la „monitoarele” Pamantului din Nirvana. Da, frica si vaccinari pentru a initia boala sunt scopul dublu, dar ultimele nu vor avea loc si simtim ca frica rezultata va fi scazuta – pur si simplu, a trecut timpul pentru ca aceasta sa aiba eficacitatea pe care o intentioneaza cei intunecati. Locuitorii Pamantului s-au saturat de tactici de infricosare, precum sistemul de alerta al terorii cu coduri colorate din Statele Unite, virusul SARS cu publicitatea si precautiile sale elaborate inainte de a disparea brusc, si acum epidemia de „gripa aviara”, care acum ceva timp a parasit prima pagina a stirilor pentru ca virusul nu a dat nici o indicatie de mutatie intr-o boala umana transmisibila. In ambele cazuri de boli, intentia a fost moartea si imbolnavirea pe o scara larga. Pentru ca familia voastra extraterestra binevoitoare si-a folosit tehnologia pentru a reduce cu mult puterea acestor tipuri de virus, numai indivizii cu cele mai slabe sisteme imunitare au fost afectati, iar tehnologia a neutralizat cele mai daunatoare ingrediente din vaccinele contaminate.

S.: Cineva mi-a scris despre un studiu care pretinde ca, cu cat e mai puternic sistemul imunitar al unei persoane, cu atat e mai potential fatala gripa aviara, pentru ca raspunsul sistemului imunitar la virus copleseste organele corpului. Nu e clar daca acel studiu la care se refera cel care ne-a scris declara ca gripa aviara poate ucide pana la 50% din oamenii infectati.

Matei: Vai! E greu de imaginat ca acelui studiu i se va acorda vreo validitate cu concluzia autorului din „datele” folosite ca un sistem imunitar puternic duce la un risc serios de moarte daca febra loveste. Si in mod sigur, ideea de rata a mortii potentiala de 50% in randul oamenilor infectati e mult exagerata – putinele morti „presupuse” a se fi datorat virusului au fost in randul persoanelor care au lucrat in mod direct cu pasarile bolnave.
S.: Nu vreau sa insist numai pe subiectul gripei aviare, dar persoana care ne scrie e ingrijorata ca epidemia de oreion din SUA e indusa de om pentru ca virusul gripei aviare sa fie introdus in vaccinele impotriva oreionului. O alta persoana ne intreaba daca va exista o chemare obligatorie la vaccinari impotriva meningitei, iar tatal unui nou-nascut vrea sa stie daca credintele religioase vor fi un motiv suficient pentru a nu-si lasa copilul sa faca vaccinarile obisnuite.

Matei: Pai, lipsa de incredere in motivele celor care detin autoritatea e bine meritata, dar voi repeta ce am spus in mesajele anterioare: NU va fi nici o epidemie de gripa aviara. Dar pana ce toate vaccinarile vor fi oprite, ceea ce se va intampla cand va fi suficienta informatie publica despre ingredientele daunatoare din toate vaccinele, refuzati-le, de dragul sanatatii voastre. Ies acum la lumina informatii despre faptul ca unele vaccine cauzeaza o conditie care e asemanatoare cu si diagnosticata ca autism, iar acest lucru creste cererile de a opri vaccinarile obligatorii. Fiti incurajati de gandul ca acesta e un alt aspect la care familia voastra din spatiu a lucrat pentru a reduce efectele negative pe cat posibil. Toate bolile care au existat vreodata pe Pamant au fost create de intuneric, care se hraneste cu frica si creaza situatii care genereaza frica, si in mod sigur prevestirea negativa a unei boli sau morti de proportie epidemica sau endemica face asta. Mai tarziu, a intrat in scena si lacomia, prin vaccinari obligatorii si medicamente care au creat o piata nelimitata pentru companiile farmaceutice.


Tatalui care ne-a scris – si tuturor parintilor! – le-as spune, nu permiteti sa li se faca vaccine copiilor. Unele cadre medicale sunt de acord ca orice efect pozitiv potential e depasit de efectele adverse posibile, iar altii inca ignora fenomenul, asa ca intrebati-l pe medicul dvs. in aceasta privinta. Daca trebuie sa oferiti un motiv pentru alegerea dvs. de a refuza vaccinarile atunci cand sunt recomandate sau cerute, sfatuiesc sprijinirea parerilor religioase cu rapoarte clinice care pot fi gasite pe Internet, care vorbesc despre pericolele vaccinelor, cat si explozia de diagnostice de autism.
S.: Iti multumesc. Cateva dintre intrebari sunt despre un zvon ca o cometa va lovi Pamantul pe 25 mai, cu rezultate catastrofice. Pe scurt, se va intampla aceasta?

Matei: Am auzit si noi acest zvon si va asiguram – din nou multumita tehnologiei familiei voastre din spatiu – ca aceasta nu se va intampla. Timp de multi ani, orice corp ceresc care ar fi putut pune in pericol Pamantul fie prin urmarirea rutei sale normale, fie prin directionare intentionata de catre forte intunecate din afara planetei, a fost deviat. Desi informatii privind catastrofe globale prezise sau potentiale de genul acestei coliziuni ar putea fi raspandite de persoane care doresc doar sa ii sperie pe ceilalti, acest gen de informatie e initiata de minti influentate de intuneric doar pentru a crea frica.
S.: Urmatoarea intrebare este: „Se va incheia razboiul din Irak cu bine si cand?”

Matei: Ar fi simplist sa spun „Da” si nu prea corect sa spun „Nu stim cand.” Ocupatia Irakului, mai ales de catre armata Statelor Unite, se va incheia mult mai curand decat conflictele interne ale acestei tari asediate, unde diferentele vechi de veacuri au fost exacerbate de invazie si tot ceea ce a urmat. Deja au fost retrase unele trupe straine, iar rotatia trupelor americane va scadea in urmatoarele cateva luni, pe masura ce energia pentru pace continua sa creasca cu putere, dar pentru ca razboiul sa „se termine cu bine”, nici o opinie politica sau militara nu va fi de ajuns. Nu e vorba numai despre faptul ca o intreaga natiune trebuie reconstruita; inflacararea emotionala de invrajbire a locuitorilor traumatizati ai Irakului trebuie sa ia sfarsit, iar acesta va fi un proces ca un reflux, care va necesita vointa lor de a accepta lumina si de a ierta nedreptatile trecute si prezente.
S.: Sunt intrebari si despre Iran.

Matei: Nu prea e nimic de adaugat la comentariile mele despre Iran din ultimul mesaj. Doar voi repeta pe scurt ca e posibil sa se faca incursiuni, dar nu va fi un razboi la scara larga. Nu vreau sa spun ca intentia Iluminatilor de a cuceri Iranul si toate celelalte tari din Orientul Mijlociu s-a schimbat – nu s-a schimbat, dar timpul cand ei isi puteau implementa planurile de lunga durata a trecut. Impulsul energetic catre pace e de neoprit.

S.: Mentionarea Iluminatilor e subiectul unui comentariu scris de catre cineva care mi l-a inaintat mie: „pentru ca suntem in secolul 21 al , hai sa le spunem asa, nu Iluminati. Putem dovedi ca sunt ‚globalisti’ si fascisti. Iluminati e prea sumbru si plin de fundaturi.”

Matei: Aceasta ma face sa realizez folosul de a repeta ce am spus mai demult despre Iluminati si planurile lor pentru dominatie globala. Mama, cel mai bun mod e sa copiezi informatiile din ultima carte, care descriu acest aspect destul de in profunzime si arata de ce „Iluminati” e singurul nume care acopera toate persoanele si grupurile numeroase din aceasta forta odata puternica, deci poti sa faci asta, te rog?

S.: Iata. Mi-ai oferit acest mesaj pe 28 august 2003. „S.: Matei, cat de mult ne afecteaza inca influenta Iluminatilor si cine sunt ei exact?”


Matei: Au o influenta considerabila, mama, considerabila, dar asta nu inseamna ca va mai dura prea mult timp! Este demascata prin fiecare por, dar acest grup puternic e tenace in lupta de a pastra controlul asupra guvernelor, economiilor, resurselor naturale si sufletelor. Lumina intentioneaza sa elibereze acel control, acesta fiind motivul pentru care exista atat de multa activitate in taramul potentialului si de ce situatii de pe Pamant odata ascunse ies acum la iveala.
Dovada ca acest control al Iluminatilor se diminueaza e faptul ca, in ciuda influentei puternice asupra a ceea ce se transmite prin mijloacele principale mediatice, care sunt detinute de o mana de Iluminati, aceste surse incep sa raporteze o opozitie generalizata in relatie cu ceea ce este adus la iveala. Pentru ca media sa aiba vreo credibilitate, ei nu mai pot sa impiedice genurile de reportaje care numai acum cativa ani nu ar fi vazut lumina zilei prin mijloacele media. Evident, nu tot adevarul e dat pe post, nici nu e tot ce se relateaza adevarat, ci numai atat cat sa „dovedeasca” ca mijloacele voastre mediatice sunt surse de informatie de incredere. In momentul acesta nu sunt, bineinteles, dar asta se va schimba, odata cu toate celelalte puncte de control intunecat care au mai ramas.


Iluminatii si-au dat acest nume, care inseamna „luminati”, dar ei nu se refera la ei insisi astfel in public. Ei lucreaza in secret, insa rezultatele eforturilor lor sunt vazute in intreaga lume. Membri ai Iluminatilor conduc guverne nationale si agentiile lor de reglementare; agentii economice globale si banci; monarhii europene; corporatii internationale; Natiunile Unite; sisteme legale, politice si de justitie; institutii educationale; toate formele de media; ierarhii din biserica; diverse companii medicale si producatoare de medicamente. E posibil sa fi uitat unele domenii, dar pe scurt, NU exista nici un domeniu din lumea voastra care sa nu fie influentat de Iluminati si in care ei sa nu fie infiltrati.


Pe Pamant, ei sunt oamenii a caror lacomie si control au depasit cu mult contractele lor de la nivelul sufletului, care constau in a servi in pozitii puternice pentru a echilibra experientele karmice proprii alese, cat si pe cele ale multor altora. In punctul in care aceasta ar fi avut loc si karma colectiva ar fi fost implinita, intensitatea lacomiei si controlului in randul membrilor Iluminati urma sa fie inversata rapid intr-o impartasire echitabila a resurselor si puterii lor.


De la o vreme, cu o cunoastere deplina a contractelor lor de la nivelul sufletului si a consecintelor de a le incalca, cei mai puternici membri ai acestui grup au refuzat sa respecte contractele. De fapt, acesti putini invesunati intentioneaza sa continue acumularea de resurse ale planetei si suprimarea a natiuni intregi. Li s-a spus ca nu vor reusi sa faca aceasta, insa sunt orbi si surzi la toate indemnurile luminii si, in intentia lor de a nu ceda nimic, se folosesc de orice mijloace posibile pentru a-i face si pe membrii cu functii mai marunte ai grupului sa lupte pentru acelasi lucru. Dintre cei care s-au intors catre lumina, conform cu contractele lor sufletesti, unii au fost asasinati. Membrii ai familiilor au fost ucisi ca un avertisment pentru cei aflati in pozitii cu influenta, de care liderii inca au nevoie. In cazul membrilor cu o vointa mai slaba, mita e o unealta de succes, pentru ca lacomia e in inimile tuturor Iluminatilor. Amenintari cu dezvaluirea de informatii jenante despre vietile personale e o alta metoda raspandita de control.


Acum, deasupra nivelului superior al Iluminatilor de pe Pamant sunt sufletele intunecate ale civilizatiei reptiliene, dintre care unele sunt incarnate ca oameni si traiesc pe planeta. Ei lucreaza in legatura cu fratii reptilieni intunecati din afara planetei, al caror scop e dominatia totala a Pamantului, daca nu prin control absolut, atunci prin distrugere absoluta. Fortele luminii din univers, care includ si reptilieni, se afla intr-o infruntare cu partea intunecata a oricarei civilizatii. Ce se intampla pe planeta voastra e o reflectie a conflictului universal si indiferent de evolutia de la nivelul universal, iubita voastra Terra va fi eliberata de lanturile intunericului, pe masura ce se inalta mai sus in vibratiile mai inalte, unde iubirea domneste pretutindeni.”

S.: Acesta a fost fragmentul, dragule.

Matei: Multumesc, mama. Vad ca am uitat sa mentionez anumite domenii in care Iluminatii detin putere: domeniul divertismentului, al comunicatiilor, grupuri pentru protectia mediului si care strang informatii, iar familiile regale le includ in mod sigur si pe cele din Orientul Mijlociu, dar cred ca faptul ca nu i-am mentionat pe „sionisti” e cea mai mare omisiune.


Cand vorbesc despre controlul sau influenta Iluminatilor, asta nu inseamna ca toti membrii sau toate gruparile sunt activ implicate; nici nu repet adesea ca sunt doua factiuni in interiorul Iluminatilor care sunt in competitie una cu cealalta pentru suprematie. Ceea ce inseamna mereu in mentionarile mele titlul de Iluminati este partea intunecata comuna a gruparilor: intentia lor de a stapani lumea si de a cauza suferinta prin frica, razboaie civile si internationale, religii bazate pe minciuni si separare, saracirea popoarelor prin control asupra guvernelor si resurselor naturale, abuzarea mediului inconjurator, boli, regimuri tiranice, coruptie in marile companii, legi si taxe nedrepte, educatie grav defectuoasa, promovarea industriei de droguri ilegale si drogarea legala a populatiei si asa mai departe. Cel care ne-a scris are dreptate sa afirme ca Iluminatii reprezinta un drum „plin de fundaturi” – Da! si in acest adevar, intreaga voastra lume se poate bucura!

S.: Amin! Cateva persoane ar vrea sa afle parerea ta despre articole pe care mi le-au trimis sau despre propriile lor ingrijorari in legatura cu „modul de gandire” sau ideologia musulmana. Ingrijorarile majore sunt in legatura cu liderii factiunilor radicale si tinerii baieti care sunt invatati cu intensitate ura si distrugerea „paganilor”, dar si in legatura cu religia insasi, care pare sa incurajeze parerile si activitatile extremiste. Un cititor se intreaba daca religiile pot evolua.

Matei: Partea fanatica a musulmanilor e proeminenta mai ales datorita relatarilor din mijloacele mediatice, insa dogmele acestei religii nu imbratiseaza ura sau uciderea. De fapt, baza credintei e mai aliniata cu adevarul universal decat dogma vestica, dar datorita intentiilor intunecate, nu vedeti acest aspect al credinciosilor. I-as intreba pe cei care critica aceasta religie sau chiar si pe fanatici sa ii compare cu crestinii care sustin actiunile guvernului american: omorarea a unui sfert de milion sau mai mult de civili musulmani, intemnitarea prizonierilor in conditii josnice, fara acuzatii ori reprezentare legala, folosirea torturii pentru a culege „informatii” si aproape distrugerea Irakului si a unor zone din alte tari musulmane, pentru a le transforma in „democratii”, plus o mare doza de radioactivitate cauzata de armele folosite pentru a-i subjuga. E un fapt public acum ca toate acestea se bazeaza pe o retea de inselaciune; dar, desi sustinerea administratiei Bush scade constant, a existat vreo indignare din partea maselor crestine devotate din SUA in privinta razboiului? Noi nu vedem aceasta. Vedem ca cei mai ferventi dintre ei se opun mai mult avortarii unui fetus de o luna decat uciderii celor care isi numesc dumnezeul Allah.


Va rog sa intelegeti ca noi NU judecam pe nimeni! Va arat de ce am afirmat in mesaje anterioare ca cea mai mare provocare cu care se confrunta lucratorii intru lumina este re-educarea cu compasiune si rabdare a celor multi care nu vor dori sa accepte cu usurinta adevarul despre religia lor, adevarul ca toate religiile (ca institutie) au fost concepute cu intentie intunecata. Daca evolueaza religiile? Sufletele evolueaza pe masura ce oamenii cresc din punct de vedere spiritual si trec dincolo de doctrinele religioase invatate.


Acum, mama, hai sa trecem mai departe.

S.: Sunt cateva intrebari despre uraniul saracit, mai toate pun problema cum va afecta aceasta radiatie letala generatiile viitoare.

Matei: Mai intai, trebuie sa spun ca cititorii fideli ai mesajelor mele si a cartilor imi cunosc obiectia referitoare la termenul „desertat”, care indica efecte pe termen scurt, si ca cel mai des am folosit termenul de „saracire”, care descrie efectul uraniului eliberat de armament. Toxicitatea e prea mare pentru a fi complet neutralizata de catre tehnologia din afara planetei; totusi, imbolnavirile si defectele la nastere cauzate de radiatie ar fi mult mai crescute fara efectele de ameliorare ale acestei tehnologii. Cand fratii si surorile voastre din spatiu vor putea lucra in mod deschis pe planeta, toata poluarea, inclusiv radioactivitatea, va fi eliminata.

S.: Matei, scuza-ma, dar toti oamenii acestia care sunt acum sau vor fi mai tarziu afectati de catre aceasta radioactivitate, au ales asta in contractele lor de la nivelul sufletului?

Matei: Copiii si adultii ale caror contracte originale includ boli serioase si o durata de viata relativ scurta nu au specificat in mod necesar otravirea prin radiatie ca fiind cauza experientelor alese, dar aceasta serveste scopului acestor prevederi din contract. Copiii nascuti cu defecte fizice si mentale serioase aleg aceasta foarte scurta incarnare pentru a incheia experienta din dimensiunea a 3-a, iar daca contractele parintilor lor nu includ acest gen de durere si suferinta, ei s-ar putea sa le modifice pentru a permite sufletelor sa vina pe lume; daca ei nu aleg sa faca aceasta, atunci rezulta avorturi, pierderi de sarcina sau nasterea copilului mort, si nici unul dintre aceste suflete nu este judecat.


Copiii si parintii ale caror experiente tridimensionale sunt incheiate prin efectele radioactivitatii stiu la nivelul sufletului ca urmatoarea lor incarnare va fi in dimensiunea a 4-a, sau mai inalta in cazul sufletelor mai evoluate care vin aici ca „voluntarii” despre care am vorbit in ultimul meu mesaj. Astfel, toate aceste suflete inainteaza in evolutia lor, pentru ca sufera in mod constient.


Mama, prin punerea intrebarii de ce un suflet trebuie sa indure asemenea traume precum acestea, cat si genocide, infometare, SIDA sau suferinta din orice cauza, exista o rezistenta la multele mele explicatii ca e nevoie de aceasta pentru a echilibra experientele din alte vieti. „De ce n-a luat sfarsit aceasta nevoie de echilibrare mai demult?” Pamantul inca opereaza in timpul pe care civilizatia voastra l-a conceput pentru trecut, prezent si viitor, pe cand in „continuum”, cei pe care ii vedeti ca sufera cauzeaza sau ignora durerea altor suflete si, de asemenea, prospera in sanatate abundenta si bucurie, totul in mod simultan – vietile lor „trecute” si „viitoare” din dimensiunea a 3-a si, respectiv, din dimensiunile mai inalte.


In plus, exista si karma planetara pe care fiecare suflet de pe Pamant o cunoaste inainte de nastere si alege sa joace un rol pentru a o indeplini. Situatia trista a celor care traiesc in conditii cutremuratoare a starnit compasiune in intreaga lume. Lumina acelor sentimente si a actiunilor motivate de ele ajuta la ridicarea Pamantului din densitatea a 3-a, unde negativitatea intunericului infloreste. In timpul perioadei de tranzitie din acest moment catre lumea iubirii, pacii si armoniei pe care o co-creati, toata mahnirea, tirania si durerea vor inceta, asa ca va rog sa continuati sa vizualizati in mod constant acea lume!

S.: Mash, stiu ca sovaiesc uneori, dar inca exista atatea dovezi de orori. Ca sa ramanem la subiectul acestei lumi a iubirii pe care tocmai ai mentionat-o, patru femei au intrebat daca o vor vedea in timpul vietii lor – una dintre ele are 47 de ani, alta 50 si ceva, una 62, iar cealalta a spus ca ea si prietenele ei au intre 60 si 70 de ani.

Matei: Daca contractele lor de dinaintea nasterii mentioneaza durate de viata care includ inca cativa ani calendaristici, ele vor trai intr-adevar in Epoca de Aur si vor vedea minunile care vor avea loc de-a lungul procesului. Daca nu, vor vedea cu bucurie totul in spirit si isi vor putea alege viitoarea viata fizica acolo.
S.: Iata o intrebare care se potriveste cu subiectul: Au sufletele ET din alte lumi care se incarneaza pe Pamant, in timpul procesului de inaltare, prima alegere in privinta corpurilor in care sa se incarneze, iar sufletele care au mai trait aici si doresc inca o viata pe Pamant vor trebui sa astepte mai mult pentru a obtine un corp?

Matei: E o intrebare interesanta, dar nu pot sa dau un raspuns. Pot doar sa presupun ca membrii familiei voastre extraterestre care traiesc printre voi anume pentru a ajuta la ascensiunea Pamantului vor dori sa se intoarca in sanctuarele taramurilor lor natale, daca fac tranzitia inainte de o intoarcere fizica acasa. Dupa aceea, ca orice suflet iluminat, ei ar putea alege sa se reincarneze in lumile care le sunt cel mai familiare sau pot merge mai departe, daca asta e in conformitate cu ritmul lor evolutionar.


Vreau sa adaug ca intrebarea pare sa sugereze ca voi toti, cu exceptia celor care au venit din alte civilizatii special pentru a ajuta in procesul de ascensiune, sunteti numai „cetateni” ai Pamantului si nu este asa. Multi dintre voi ati trait in alte lumi, chiar si in alte galaxii, intre sau inaintea oricaror vieti pamantesti – sau mai exact, TRAITI si in alte locuri, in alte incarnari, pe care sufletul vostru cumulativ le-a ales de asemenea. Cu toate acestea, „urmatoarea” viata fizica a fiecarui suflet se „construieste” pe „ultima”, care determina unde e atras sufletul in mod automat de legea universala care guverneaza inregistrarea energiei si de masura evolutiei in acea viata a spiritului.

S.: Multumesc. Un numar de persoane, inclusiv cativa vindecatori energetici si medici din medicina „traditionala”, ne-au scris despre schimbarile in ceea ce priveste sanatatea lor. Acestea trec de la o extrema – energie volubila, exuberanta emotionala, schimbari constructive in personalitate si pierdere necesara in greutate – la cealalta: oboseala cronica, bufeuri cu transpiratie excesiva care afecteaza barbatii si femeile, somn pierdut, crestere in greutate nedorita, depresie si dificultatea de a mentine lumina. Ce poti sa le spui acestor oameni?

Matei: Numai generalitati, din pacate. Energia care soseste, a ceea ce unii numesc vibratiile zeitei, afecteaza corpurile si emotiile in mod diferit, iar unora le ia mai mult decat altora sa se ajusteze la o schimbare de frecventa. Iar aceasta s-ar putea sa nu fie cauza, pentru ca sunt atatea variabile de luat in considerare, precum chimia corpului, dieta, consumul de apa, varsta, exercitiul fizic, efectele suferintelor fizice trecute, prezenta parazitilor, slabiciunile specifice ale corpurilor, mediul de lucru si atitudinile colegilor de munca, stresul financiar sau in relatii – lista ar putea continua la nesfarsit si, bineinteles, include influenta credintelor fiecarei persoane.


Recomandarea mea e ca aceia care experimenteaza partea „negativa” a conditiilor de care vorbim sa isi examineze modul de viata si sa schimbe aspecte dictate de bunul simt si pe care resursele detinute le pot sustine. Consultati practicieni, si din medicina traditionala si din terapiile alternative, si faceti-va teste pentru chimia sangelui, paraziti, infectii si orice alta conditie pe care o suspectati, pentru a fi tratata cum se cuvine sau eliminata. O metoda simpla care poate fi de mare folos oricui e respiratia ritmica adanca. E posibil ca acest gen de experienta prin care treceti sa fie inscrisa in contractul sufletului dvs., dar s-ar putea sa fie prezentata ca o conditie pe care fie sa o stapaniti, fie sa o suportati, asa ca va rog sa luati in considerare ambele posibilitati. Cereti-i sufletului iluminare si indrumare; raspunsul va veni sub forma intuitiei – urmati-l! As vrea sa fiu mai mult de folos aici, dar puteti vedea motivele pentru care nu pot.

S.: Da, eu pot si sper ca si ei. Vindecatorii cu energie intreaba cum pot sa-si dea seama daca boala unui pacient face parte din contractul sufletului si nu poate fi imbunatatita, sau daca conditia poate fi tratata si vindecata prin credinta pacientului si orice schimbari necesare in stilul de viata.

Matei: Vindecatorul si, in cele mai multe cazuri, pacientul nu au cum sa stie aceasta la nivel constient. Daca afectiunea e o prevedere din contractul la nivelul sufletului, campul energetic al pacientului va bloca pur si simplu efortul de vindecare, iar boala („dis-ease”) isi va continua traseul, dar acesta poate fi rezultatul si daca pacientul nu crede ca vindecarea e posibila. Intelegem cat e de dificil pentru vindecator si pacient sa nu stie care din doua e motivul, mai ales acolo unde exista credinta ca terapia va fi eficienta si ea nu poate fi. Sunt de parere ca discutia sensibila, dar sincera, a vindecatorilor cu pacientii despre faptul ca alegerea sufletului lor predomina este inteleapta si plina de compasiune.
S.: Un cititor spune ca atunci cand „permite luminii sa intre si inapoiaza lumina Pamantului”, are un sentiment de multumire, insa cand nu face aceasta, simte o spaima; el intreaba daca exista o metoda pentru a evita ultima senzatie.

Matei: Mama, lasa-ma sa ma gandesc un pic la asta. …. As vrea sa sugerez altceva decat a practica mentinerea viziunii a unei lumini aurii sau albe care inconjoara si cuprinde Pamantul, pentru ca aceasta persoana s-ar putea sa faca asta, dar nu ma pot gandi la o tehnica care sa fie mai eficienta. Dar dincolo de orice metoda se afla credinta, increderea, cunoasterea ca primirea si trimiterea de lumina au o maxima importanta in evolutia spirituala a cuiva si in ascensiunea Pamantului. Acest om face exact aceasta si aceasta asigurare s-ar putea sa fie tot ce ii trebuie pentru a impiedica orice sentiment de spaima, care ar putea rezulta din senzatia ca el nu face indeajuns.

S.: Sper ca asta il va ajuta, pe el si pe oricine care are aceeasi experienta. Mash, mesajele tale ajung la multi iubitori de animale! Multi sunt vegetarieni, dar cativa care nu sunt si ar vrea sa fie au reactii diverse precum probleme de sanatate, pofte si depresie dupa ce nu mai consuma carne, iar o femeie ne scrie ca devine deprimata atunci cand trebuie sa reia consumul de carne pentru a se simti mai bine din punct de vedere fizic. Poti sa le dai o sugestie despre cum sa depaseasca aceste situatii? O persoana intreaba daca animalele crescute pentru hrana isi inteleg soarta inainte de nastere, precum sufletele care isi aleg karma, apoi uita. Altcineva intreaba direct: „E normal sa mancam animale?”

Matei: Mama, stiu ca tu simti ca iubitorii de animale sunt suflete inrudite si asa este – exista un flux de energie care conecteaza sufletele carora le pasa cu adevarat de animale. Animalele care sunt crescute pentru hrana au o intelegere, la nivelul speciei, ca acesta e scopul lor de a se incarna si isi amintesc aceasta ca instinct, oricat de adanc s-ar afla in constiinta lor. Ele nu sunt de acord cu conditiile brutale in care majoritatea traiesc si mor, iar aceasta parte intunecata a caracterului omenirii e cea care le-a determinat pe sufletele mai luminoase sa devina vegetariene sau vegane. Unele corpuri tridimensionale se pot ajusta la aceste diete, iar unele nu, si daca corpul dvs. nu poate, va rog sa nu va simtiti vinovat pentru ca mancati carne, peste, oua sau produse lactate, dar fiti recunoscatori animalelor care le-au furnizat. Pe masura ce schimbarile celulare in fiintele luminii fac corpurile mai putin dense, majoritatea dintre voi va veti modifica cu succes dieta pentru a exclude greutatea carnii.


Pe masura ce Pamantul isi continua calatoria spre vibratiile mai inalte, oamenii care o vor insoti fizic vor trata toate animalele cu respectul si compasiunea pe care aceste suflete le merita. Dupa cum am mai spus, animalele vor trai din nou in pace in randul lor si in relatia cu oamenii, iar un gand de bucurie cu care va las este ca armonia care se vede la orizont include comunicarea telepatica cu animalele, cat si cu regnul vegetal si al Develor – veti simti energia iubirii infinita si eterna a Creatorului, care este forta vietii a oricarui suflet din univers.


Cu aceasta iubire fara margini si cu binecuvantarile universului, va spun la revedere.


IUBIRE si PACE
Suzanne Ward
www.matthewbooks.com
Ii multumim Stefaniei Stanciu


TRANSLATIONS/TRADUÇÕES:

http://matthewbooks.net
• http://matthewfrance.blogspot.com – FRANÇAIS
• http://matthewenespanol.blogspot.com – ESPAÑOL
• http://www.lightworker.it – ITALIANO
• http://matthewsindutch.blogspot.com/ - NEDERLANDS
• http://matthewdeutsche.blogspot.com/ DEUTSCH
• http://livrosmatthew.blogspot.com/ - PORTUGUÊS
• http://mesajedelamattei.blogspot.com/ - ROUMANIAN

By courtesy of Monica Visan
www.editura-foryou.ro.

PUTIN




2017.07.08 - Putin Conference after G20 Summit - RO from Roberto Petitpas on Vimeo.



BOTH VIDEOS AVAILABLE IN ENGLISH,FRENCH, ROUMANIAN, AND PORTUGUESE


sorin

Petition

Dezvãluirea pe deplin a prezentei ET pe Pãmînt, de cãtre Guvern

Full government disclosure of ET presence on Earth

https://secure.avaaz.org/en/petition/Full_government_disclosure_of_ET_presence_on_Earth_now/?cHQipcb

De ce este important

Prezenta de civilizatii extraterestre pe Pãmînt si în jurul lui, a fost declaratã public de sute de martori în prima mînã, inclusiv oficiali militari, astronauti si piloti de aviatie civilã.

A fãcut obiectul unei acoperiri timp de mai mult de 60 de ani, de acord cu mãrturiile date de aceste persoane, fãcute publice în cadrul Proiectului Dr. Steven Greer, si al documentarului recent, SIRIUS, precum si prin Audierea Cetãtenilor despre Dezvãluire=Audientele cetãtenilor despre Divulgare, care a avut loc în National Press Club, în Washington DC, în Aprilie/Mai 2013.

Aceastã ascundere(acoperire), folosind dezinformarea mediaticã si farsele, a împiedicat Omenirea de la un contact deschis cu cetãtenii galactici binevoitori si foarte avansati, capabili sã facã cãlãtorii interstelare, mai rapide decît viteza luminii. În acest sens, liderii mondiali au privat aceastã planetã de tehnologii de propulsie si energie avansate, care puteau sã fi transformat complect civilizatia omeneascã, ridicîndo-a la un nível înalt de bunãstare globalã, inter-relationamente si sãnãtate ambientalã, cu care foarte putini pot chiar visa.

Planeta noastrã, poate doar, sã se îndrepte cãtre o crizã mai profundã, sub controlul complexului militar-industrial, si al corporatiilor de combustibile fosile, care trag de sforile guvernului, prin alternative întîrziate, care puteau duce la nãruirea puterii lor, împreunã cu cabala de interesse investite.

Recunoasterea deschisã de cãtre guvernele de pe Pãmînt, a popoarelor extraterrestre avansate, este pasul necesar, pentru a începe urmãtorul capitol al Umanitãtii, si al planetei noastre. Claritatea este vitalã, în cazul în care Umanitatea se va conecta cu succes cu ET, si se va apropia cu bunãvointã, diferentiatã în prezent, prin reprezentarea comunicatiei mass-media, de cãtre entitãtile negative, sau agentiile omenesti posibile, care utilizeazã nave în scopuri de energie inversã, cu obiective necunoscute. Lipsa de transparentã, creeazã confuzie, si un potential pentru actiuni distructive.

Trebuie sã luãm o atitudine de compasiune si libertate ACUM, si sã chemãm Natiunile Unite si toate guvernele lumii, pentru a da un pas înainte, a recunoste adevãrul contactului binevoitor cu Pãmîntul, si sã începem sã ne angajãm în mod deschis cu vecinii nostrii galactici, pentru a vindeca lumea noastrã.


https://secure.avaaz.org/en/petition/Full_government_disclosure_of_ET_presence_on_Earth_now/?cHQipcb